Spring för PRIDE

Min första vecka tillbaka i Stockholm var ju inte vilken vecka som hest utan PRIDE-veckan. Jag, och ett gäng kompisar valde att vara med på själva uppstarten, en ny grej för i år, nämligen; 
 
RUN FOR PRIDE
 
Ett femkilometerslopp som vi kämpade oss igenom tillsammans! :) Heja oss!
 
Såhär peppade var vi innan starten och uppvärmningen med Babsan ;)
 
Och såhär glad efteråt!
 
Minna och Christoffer körde en megastretch efteråt!
 
Jag var nöjd med att ha fått en medalj!
 
Några dagar senare pysslade jag och Tova och gjorde en Pride-delfin såklart! Försökte förklara för henne vad Pride var för någonting. 
 
 
I år blev också första gången jag tittade på Pride-paraden. Förra året gick jag i tåget med Christoffer men i år bestämde jag mig för att stå bredvid och se allting ordentligt. Så mycket glädje och kärlek <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0