När vi beställde te och fick en skog

Var och fikade med Adina för ett tag sen. Vi gick till ett fik i gamla stan, tror att det typ heter café?! Men det ligger i alla fall precis när man gått föbi slottet. 
 
Kom ihåg att jag var där med Matilda för några år sedan och hade för mig att det var mysigt :)
Vilket det var!
 
Vi fick frågan om vi ville testa deras nya te med mynta, ingefära, citron, apelsin och honung. Ja tack, sa vi och blev lagom förvånade när mannen vid kassan började lägga i allt ni ser på bilden...man tänker ju sig lite löste liksom ;)
 
Men gott vare och när jag sitter och skriver detta har jag en kopp te med ingefärsbitar i att sippa lite på! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0