Osett

Lite bilder från senaste tiden :)
 
 
När jag vaknade upp en fin, solig morgon i Aneby och kände friden i hela kroppen. Då passar snapchats filter extra bra!
 
 
Stalpets vattenfall, lätt en av Anebys finaste platser!
 
 
På tåget där min blick säger; "jag har lyssnat på en skrikande bebis i två timmar och snart får någon i vagnen ett psykbryt, kan vara jag". Tjejen brevid mig satt och nynnade för sig själv och andades väldigt djupt med fingrarna i öronen ;)
 
 
Morgonen när Gustav höll fast mig i sängen för att kramas lite till och fotobombade mig. ;) 
Finaste killen i stan <3
 
 
Första bilden klar i målarboken jag fick av min kära mor!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0