Kramdags

Ibland är Tova på ett så väldans gosigt humör.
 
 
Bilden togs i söndags och jag tänkte passa på att berätta om denna fina dag, medan jag sitter och sista-minuten- pluggar inför morgondagens tenta.
 
Började min dag med att åka till Ikea, vi hade fortfarande hyrbilen och vi behövde nytt täcke och nya kuddar, så himla mysig grej och köpa och kånka på ändå ;) På vägen hem åkte vi vilse såklart, för att jag var en förvirrad kartläsare, men kunde tillslut få in allt i lägenheten, innan jag åkte till Mall och Scandinavia för att möta upp alla mysiga!
 
En affär hade ett coolt tak!
 
 
Myste med Adina på Indian Garden med ett glas vin tillsist och taggade de sista pluggdagarna med att hon förhörde mig på mina pluggkort. 
 
Hoppas ni får en superdag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0