Ibland har man en dålig dag och det är helt okej

Hade en liten depp-dag igår, ni vet när man går  runt hela dagen med huvudvärk och en bläää känsla i hela kroppen. Tur att jag lyckades timea in den med en helt ledig dag! När jag vaknar upp såhär, men en liten ångest gnagande i magen brukar jag försöka bli stolt över allt jag ändå lyckas utföra. Började dagen med att samla kraft i sängen, lite pussar från mannen i mitt liv hjälpte också såklart, och jag klädde på mig något fint och käkade frukost!
Nöjd över att jag kom upp från det varma täcket så snabbt ändå!
 
 
Fortsatte dagen ut i solen för en lång promenad, lyssnar typ alltid på Ligga med p3 eller dokumentärer på p1. Lyssnar kanske aningens för mycket på Ligga med p3:s relationsdiskussioner och har självutnämner mig till min egen relationsexpert ibland, stackars Gustav ^^ Gick i alla fall över bron till skanstull, fortsatte mot slussen och stan innan jag satte mig på ett café för att plugga och äta lite lunch. När huvudvärken tog över för mycket tog jag en huvudvärktablett och drog mig hemåt.
 
Bestämde mig för att inte göra mer vettiga saker idag.
 
 
Så här låg jag och kollade på film resten av eftermiddag/kvällen. Tror främst det är tentan som gör mig stressad just nu och därför gör mig i allmän obalans. Men nästa onsdag är det över och jag kan släppa den, hoppas jag!
 
Vad brukar ni förgylla dåliga dagar med? Hur gör ni när ni känner er blää i hela kroppen?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Tyvärr har jag nog inte några bra tips att komma med. En dålig dag gör jag helt enkelt ingenting 😉

Svar: Och jag tror faktiskt det är det allra viktigaste egentligen. Att låta sig inte göra någonting :-*
Olivia

2016-03-17 @ 20:23:14
URL: http://malinkahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0