Ibland behöver man bara prata om viktiga saker och hitta någon som förstår

Då var helgen snart slut igen ;) nejdå,  Vi har ju en heldag kvar såklart. Hur har min helg sett ut hittills då? 

Fredag,  Jag hängde i skolan på kursens sista seminariet,  innan jag begav mig till mamma för att luncha med henne,  en sjuk liten Tova,  Malin och Tord. 

Drog mig vidare för lite plugg innan jag mötte upp den här filuren. 


Vi blev bjudna på middag hos Lydia och det var så himla mysigt. Att snacka om allt och ingenting med så helt igenom vettiga människor :) 

Vi såg en fantastisk solnedgång på vägen dit! 


Lördag då? Då hade Gustav hyrt en bil och vi åkte på äventyr :) synd att det inte var så mysigt väder bara. Sen var jag helt slut och somnade framför en film. 

Ha en fabulös söndag nu! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0