Andas ut

TENTAN ÄR GJORD!! 
 
Tänkte ge er en inblick i vad jag har hitttat på i veckan, förutom att leva med näsan i böckern ;)
 
Fick pluggsällskap på måndag kväll, jag, Josefine och Mai satt länge, länge, länge på ett fik och delade kunskaper. 
 
Häromdagen hittade jag också denna i kylen, fin pojkvän som sparar lite gottigt till lunchen! :)
 
 
Tisdagskvällen spenderades med dessa två:
 
 
Vi åt sushi och fönstershoppade, eller ja, Fredrik shoppade och vi var smakråd!
 
Började onsdagen med att inte få något vettigt gjort, tentan började vid 15 och det kändes som att jag gick runt som en zombie timmarna innan!
 
MEN såhär glada var vi efteråt!!
 
 
Kändes helt fantastiskt att bara vara klar och kunna slappna av på riktigt igen, vi firade med middag på Fridays innan jag åkte hem och verkligen däckade i sängen.
 
För tillfället befinner jag mig Aneby med Christoffer för en mysig påsk!
 
Hoppas ni alla får en jättefin långhelg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0