Nostalgi, lilla Olivias tankar.

Rensade lite i mitt rum när jag hade tid och hittade bland annat gamla dagböcker, så himla roligt att läsa om vad jag hade i huvudet som liten.
 
Tänkte dela med mig av två små smakprov;
 
3 Februari, årtal okänt
 
Hej, jag är påväg till skolan.
Vi ska ha gympa idag.
Jag hade ett mattefel.
Hur kan 84-17 bli 67?
Det fattar inte jag.
 
Saknar tiden då mattefel kändes som riktiga problem ^^
 
13 September, årtal okänt
 
Hej, Idag har jag varit i skolan, vi hadde gympa sista timmen.
Jag känner mig ledsen idag.
Varför?
Det skriver jag inte ifall någon skulle se eller läsa den här dagboken.
 
 Var ett geni ju, såg rakt igenom systemet redan som liten. Finns ju såklart agenter som kikar igenom flickors dagböcker överallt ^^
 
Hittade lite fina bilder också, 
 
Jag och pappa!
 
En flyer från en dansföreställning jag var med i!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0