Trötthetens dalar

Veckan som varit; 
 
Har drömt som jag vet inte vad och vaknat upp tröttare än någonsin några mornar, tur att vi haft en otroligt chill vecka! Måndagen drog jag mig alldeles för länge i sängen för att få något vettigt gjort egentligen ^^
 
 
Här var klockan kanske runt 1 och jag hade precis tagit på mig kläder, men sen kom jag på att Christoffer och Lydia skulle komma på middag samma kväll. Så pepp! Och kunde lägga  lite energi på att plugga och handla!
 
 
Hade en jättemysig kväll och vi hade så mycket att prata om!! :) 
 
Tisdagen hade jag faktiskt lektion, yeah! Bestod dock av en halvtimes lång, "Har ni hittat några artiklar till projektarbetet än. Nehe, bara några av er, jaha men det var bra ämnen. Hejdå". Fick i alla fall reda på att min artikel funkade! Värt ^^ 
 
Känner att jag blivit lite negativ på sistone, mest för att skolan är ganska opeppande men hoppas det vänder snart! Lyxade i alla fall till det med Stand up på tisdagskvällen med Florian och Gustav :)
 
 
 
Annars har jag jobbat, kikat på bio och kramats massor, bästa! :)
 
Hoppas ni har det finfint alla goingar ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0