Efterlängtan

Det här med att ha lite olika scheman kan göra det svårt att hitta tid till att ses, men i fredags hittade vi en liten lucka och jag fick hänga med Andreas på promenad i iskyla och låånglunch i värmen :)
 
 
Kände mig lite som en mästerfotograf ett tag!
 
Har gått omkring och nästa frusit tårna av mig senaste veckorna och fick nog! Gick och köpte mig ett par varma kängor och att vara utomhus är inte längre något man bara måste lida sig igenom. :)
 
Försökte ta fina kort på mina nya dojjor när Gustav, fotografen själv avbröt mig och gjorde hela grejen en aning pretentiös ;)
 
 
Hoppas ni har en fortsatt supermysig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0