Vardagspepp och ett sommarprat i världsklass

Slutet på förra veckan förvandlade mig till en liten pluggis! Sommarkursens slutuppgift skulle in på fredagen och när onsdagen kom hade jag bara en vag idé om vad den skulle handla om, ett skjuta upp-beteende som inte alls är likt mig. MEN fick in den i god tid i fredags och kunde andas ut ordentligt :)
 
I onsdags firade jag till det med finlunch med mamma innan hon skulle tillbaka till jobbet och jag mötte upp fina Christoffer!
 
 
Vi peppade varandra lite och försökte få ordning på alla känslor vi känner hit och dit, så fantastiskt skönt med en människa som bara förstår! :) Hade ett viktigt möte efteråt, som jag kommer berätta om senare och det var skönt att få en energi-input innan! 
 
Avslutade kvällen framför Game of Thrones med massa chips! Mumma!
 
Har tagit många långpromenader och en del springturer i veckan, skönt i och med alla timmar framför datorskärmen ;) Lyssnat på en massa sommarprat! Torsdag kväll hade jag en mysig filmkväll att se fram emot, Florian och Adina kom hem och vi grät ikapp till Flyga Drake. Fantastisk bra film!
 
 
Förutom att tipsa om både bok och film vill jag också VERKLIGEN lyfta fram Ahmad Khan Mahmoodzadas sommarprat. Han spelar en av pojkarna som filmen handlar om och man får bara inte missa att lyssna på allt han har att säga!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0