Korta, vackra, gröna ögonblick, del 2

 
Efter yoga och frukost en dag, begav jag mig ut på promenix, men Liv Strömquist sommarprat från 2014 i lurarna. "Pratade" lite med  fåglarna och Gustav, saknar verkligen närheten till skogen i Stockholm!
 
 
Mindre kul grej i stunden, men lite roligt nu i efterhand. Jag, Bine och Solla skulle flytta på en hylla. Detta slutade dock med att den föll i bitar och landade på mitt huvud och axel, några från rummet intill sprang till hjälp och här på bilden har vi nästan fixat allt. Måste ha sett så roligt ut när vi stod mitt i kaoset och försökte hålla uppe de bitarna som fanns fortfarande satt kvar ;) 
 
 
 
En kväll var det dags för en liten springtur  på 5km! Liten och liten, när man i princip bara kommit igång med träningen ordentligt de senaste 2 veckorna, var jag glad att kunna springa hela vägen och inte halvdö i mål! Nöjd var jag i alla fall, och mer pepp på att springa för att orka mer, springa snabbare och längre! Avslutade med en mysig picknick!
 
 
 
Att vingla omkring med Carro i ett regnigt Aneby, turas om att hålla paraplyet och ändå bli helt blöt på ena armen. Ser fram emot att planera en hälsa-på-helg med dig i höst!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0