Tipsens tips

Brukar alltid ha olika craving-perioder som kan bestå av diverse olika saker. Just nu har jag upptäckt en juice som bara är helt fantastisk. Varför har jag inte upptäckt den innan? Det är den stora frågan jag ställer mig. 
 
GRANATÄPPLE I MITT <3
 
 
De flesta cravings kommer också med olika fördelar, detta är inget undantag:
 
 
1) Den är på extrapris på Hemköp, mumma säger en studentplånbok!
 
2) Den är nyttig! ? Eller jag har egentligen bara struntat i att läsa hur mycket socker det är i den så jag kan fortsätta leva i ovisshet och därmed kan känna boosten med vitaminer varje gång jag dricker ett glas.
 
3) Gustav är inte så glad i den och jag får den helt för mig själv, omvärldens egoism till ära!
 
 
Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till förutom att jag lätt blir frälst och kanske vill föregå med nyttigt exempel innan den slutar vara på extrapris och jag glömmer bort att den finns! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0