När det blir som det blir

Hade en helt oambitiös fredag och det var det skönaste på länge! När jag inte satt på café, lyssnande på p3 och samtidigt ritandes, flängde jag runt i city så som halva Stockholm i sann Black Friday - anda! Avslutade dagen på allra bästa sätt med Christoffer och fantastisk god mat!
 
 
Köpte bland annat en ny favorittröja i 100% bomull på monki, bästa affären! Eftersom Gustav tyckte jag skulle visa upp den som en riktig bloggare posade jag galet i köket!
 
 
Ser ut som ett litet troll i håret men kände mig minsann väldigt glad ändå! Gustav skulle såklart också posea litegrann.
 
 
Hoppas ni haft en fin helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0