Galet fantastiskt med en släng av frustration

Fint är det här, för vi har dansat hela natten, badat i pool och glassat i solen. Efter söndagspuben med härliga kollegor var vi ett gäng tjejer som somnade gott hemma hos Jennifer. God mat och årets första dopp har dagen bjudit på, så otroligt fina tjejer har vi här.








För första gången i mitt liv har jag röstat och blivit så fruktansvärt besviken. Sverige, människor, vad håller ni på med? Dock tänker jag inte låta det tynga ner mig, nehe då, livet är alldeles för bra för det. Men till er som valde att strunta i er plikt, rösta nästa gång, det är så väldans viktigt. Hade en intressant diskussion med en kollega och något som är viktigt att tänka på är; att folk dör för att få möjligheten att rösta, något som vi i Sverige tar för givet. Det allra allra minsta vi kan göra för att visa vår demokrati den uppskattning som den verkligen förtjänar är att göra vår plikt som svenska medborgare och föra fram vår åsikt.

Nu ska jag dock fokusera på den underbara sommar jag har framför mig, nya planer smids och det kodmmer bli en oförglömlig tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0