Önskvärt besök och urspårande kaos!



Världens finaste Christoffer gästar Stockholm i helgen! Himla mysigt var det och träffa min goa vän igen, känns så länge sen sist! Mitt jobb såg dock till att de timmar vi hade på oss att umgås blev alldeles för få, men det var förmodligen också därför det blev så väldans fint.

Inför dagens arbetet var jag en aning nervös, det var ändå ett tag sen jag befann mig på arenan. En stöttande Christoffer var alltså välbehövligt stunden innan :) Så synd var det att kvällen slutade så illa i och med alla supportrar, att se barn rädda och ledsna för att vuxna inte inser att saker och ting går för långt ibland är sannerligen hjärtslitande. Att utgöra en fara för allmänheten på en sådan tätbefolkad plats är helt enkelt egoistiskt och rentav elakt. Tur som jag hade klarade jag mig undan kaoset med bara ett par extra timmar i schemat.

Undrar ni vilket kaos jag snackar om kan ni ju kika;
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article18239146.ab

Hoppas ni alla har en riktigt fin helg! Här har vi nu alla förberedelser klara inför morgondagen, min kära syster fyller nämnligen 3, tiden går så fasligt fort minsann! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0