Vintermåsten

Pulkabacken intog vi, jag och Matilda tillsammans med två härliga tjejer! Levde farligt en stund i en sicksackbana runt alla stenar och barn och drack varmchoklad när vantarna blev dygnsura. Mat och fika i ett varmt hus blev en bra avslutning med ett gott sällskap. Skridskoåk hanns också med och bland listan med vinterns måsten kan man nu sätta allt fler bockar.



Fin heldag med underbara Matilda. saknar henne redan, som bara den!! <3

 

Tågresan rullade på bra och under bytet i Nässjö hann jag också träffa min kära mormor ett tag, helt perfekt! Väl framme i storstan blev det en snabbvisit hemma för mat och ombyte innan jag jag begav mig mot Jakobsberg. Den absolut virrigaste del av Stockholm hittills men jag lyckades hitta rätt och hade en härlig timme som inhoppande dansassistent :)

Hoppas ni har fått en väldans fin start på veckan. Själv möttes man av denna kramglada filur i dörröppningen tidigare ikväll :) SOV GOTT!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0