Saknad, fynd och upptäcksfärder

Stolt tjej har ni här, för jag börjar faktiskt få liiite småkoll på här labyrinten till stad. Dagens upptäcksfärd gick ut på att leta efter lite grejer till mitt rum. Jag vill nämnligen göra det ännu lite hemtrevligare! Dock hittade jag inte det jag sökte så det blir ett nytt försök på tisdag, med den allra goaste guiden såklart, fina Daniela!

Hade en härlig dansstund i en väldans fin studio igår, verkligen helt underbar! Därefter begav vi oss också till en kanonfin secondhandaffär och jag gick inte därifrån tomhänt! De allra finaste skorna ligger nu på min hylla och inväntar rätt tillfälle att bäras på. Att bli 75:- fattigare kändes helt klart okej! 



Fin vän har man också, dock bygger just sådana meddelande på saknaden efter den lilla byn ännu mer ;)





Ha en underbar helg alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0