Delad dansglädje

Äntligen har dansjobbet börjat, har i alla fall fått en go mjukstart och fått hoppa in som assistent lite extra denna vecka. Kanon för övning av koreografier och allt inför mina egna klasser som börjar på söndag :) Känns nästan lite som att vara tillbaka till de månader när träning var det dagarna gick ut på, men bara nästan och egentligen bara för att jag antingen drar runt i mina egna träningskläder på gymmet eller i funkykidzstassen på väg till eller på jobbet. Gårdagskvällen var fantastiskt rolig verkligen och en massa energirika barn sprang runt överallt, i ordnat kaos såklart ;)
 
Efter en mil på löpbandet med radio i lurarna har jag också lyckats bli av med de låtar från barnklasserna som fastnat som klister på hjärnan verkligen. Gårdagens pendelturer blev i alla fall en aning roligare nynnandes "Jag diggar dig". Lätt den goaste låten av alla! 
 
Snart är det dags för lite extra övning minsann, en go tjej som heter Linda har ordnat en danslokal till oss så vi blir ett gäng som kämpar på med koreografier idag med. Underbart säger jag som ändå har runt 18 olika som ska sätta sig i ryggmärgen ;) 
 
Hoppas ni alla har det fint, kramar från en härligt svettig tjej!
 
 
Den gula blomman är, för er som undrar, en vänskapsblomma som alla instruktörer ska ha, mycket kärlek såklart!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0