Tillbaka i långbyxornas land

Då var man tillbaka i Sverige igen, efter en helt fantastisk vecka. Trots kylan som mötte oss direkt utanför planet kändes det rätt gott att vara framme ändå. En rejäl huvudvärk och skrikande barn under mer än 3 timmars flygresa kanske hade sitt att göra med lättnaden som kändes i hela kroppen när vi tog mark också ;) Brunare, fräknigare och en aning solbränd på näsan ligger jag nerbäddad i sockar och pyjamas i min goa säng. Efter att ha delat säng med mig hela veckan njuter säkerligen Sabine dubbelt upp över att slippa en täcktjuv och sprattelgumma bredvid sig också. ;)

Upplevde en så himla mysig grej häromdagen som ni absolut måste testa om ni får chansen, parasailing. Fallskärm efter båt helt enkelt. Underbar utsikt, fartfylld båttur och ett dopp mitt ute i stora medelhavet gjorde upplevelsen komplett. :) Något sådanthär såg det alltså ut, inte vi på bilden dock OCH vi var så högt upp det bara gick såklart!!



Sista kvällen satt vi länge nere vid havet på en vacker restaurang och såg solen skynda neråt. Otroligt god mat och vin njöt vi av och kvällen avslutades med karaoke, spännande ja ;)
Kärleksfull bror man har :') blicken säger allt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0