Vi kommer att räkna stjärnor

På väg, i ett tåg som var i god tid, med fri internet användning, här finns det alltså ingenting att klaga på för tillfället. Kollar mail och annat viktigt innan det blir att döda tid med den serie jag fastnade i för ett tag sen, tack vare en kompis. Breaking bad heter den och jag erkänner att jag var lite skeptisk till en början men efter första avsnittet ville jag inget annat än att följa med i resten av historien och nu är jag helt fast.
 
 
Rubriken på inlägget kanske ni undrar över, det är en försvenskad rad på låten som ofta spelas i mina lurar nu för tiden, Counting stars med One republic, helt underbar! En annan låt som fastnat ordentligt är Hela huset med Veronica Magio och Håkan Hellström, lyssnalyssna!
 
~No more counting dollars,
We'll be counting stars~
 

Fick mig en fin nostaligtripp också när jag lyckades få upp bilden från ett uppträdande vi hade för ett par år sedan, låten vi framförde var "Hum, Hum från Humlegården" och det var helt fantastiskt roligt. Mig ser ni längst till vänster i bilden, iklädd en magnifik, färggrann hippieinspirerad klädsel.
 
 
Hoppas er måndag har fått en underbar start och att resten av dagen rullar på precis lika bra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0