Ljus som glimmar och räddande tejp

Julafton, denna efterlängtade dag, har nu snurrat bort sådär väldans fort, så som den varje år brukar göra, men samhörigheten och den mysiga stämningen stannar förhoppningsvis ett bra tag till framöver. Granen står färdigklädd i vardagsrummet, sprider ljus och värme över oss och inatt kommer jag sova gott, nöjd över dagen som varit. Måste, innan jag kryper ner under täcket, också visa upp min brors otroligt personliga inslagningsteknik, det vill säga "att tejp löser allt". Nedanför kan ni se ett av hans alla skapelser, ändå en väldigt fin kretion bland många andra, får jag allt erkänna. , 
 
 
Hoppas att ni alla har haft en otroligt fin julafton tillsammans med nära och kära, att ni avslutar dagen med vackra, rosenskimrande drömmar och fortsätter med en lugn och harmonisk juldag. Kärlek till er alla.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0