Om att vara alldeles ensam men ändå inte

Godmorgon just nu sitter jag vid mitt alldeles egna skrivbord i mitt alldeles egna rum. Känslan av ensamhet som infann sig en stund efter att Pappa begett sig hemåt höll ändå inte i sig särskilt länge utan mynnade ut i en frukost med nya spännande människor! Jag är supernöjd med rummet och dess gigantisk (i alla fall enligt mig) badrum och känner på mig att detta kommer bli riktigt kul. Här kommer lite bilder på mitt färdigfixade rum och nu är det bara att vänta till klockan ett för att få träffa mina kära klasskamrater för första gången. Dagens sociala liv har annars bestått av ett gäng musiker och fotografer :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0