Utomhus

(null)

Hej hopp! Hoppas ni har lite fredagsfeeling. 

Känner mig nervös, pepp och trött idag. Nervös för loppet jag ska springa imorgon, vill att det ska kännas bra! Pepp på en fin helg med vänner, börjar med bokklubb och karaoke ikväll och fortsätter med loppet och spelkväll imorgon. Trött av någon konstigt anledning. Har tagit flera  långpromenader i veckan, kommit ut varje dag, tränat och ätit bra. Är nog mest trött på plugg i allmänhet kanske. Tur att det inte är så långt kvar! 

Fick sällskap av Carro på min långpromenad i morse och jag känner stor tacksamhet över alla människor som bara finns ett samtal bort! Kärlek till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0