Maj is here

Halloj och glad onsdag! Veckan blir så märklig när det är röda dagar mitt i, tror att det är fler än jag som börjar veckan nu. 

Tänkte härma cirka tusen andra bloggare och berätta om min vecka. Med start idag!

Onsdag
Skola och eget arbete. Jag har en skrivippgift som ska in och vi börjar med skrivdagbok som ska hållas igång i några veckor från och med idag.

Ikväll är det också en informationskväll om Ester Blenda Nordström på Kungliga Biblioteket. Fortfarande inte riktigt bestämt om jag ska gå eller inte, men bestämmer mig när jag ser hur lång tid skoluppgifterna tar.

Torsdag
Skola och skoluppgifter, precis som onsdagen. Ska möta upp Tove på kvällen och gå på ett roligt event på kvällen. Skriver mer om det efteråt.

Fredag
Enligt min egen planering har jag en hel del att läsa till nästa veckas seminarium här!

På kvällen har vi bokcirkel. Brukar vara mycket mysigt! :) har läst typ 30 sidor av boken än så länge, så jag har o göra i veckan!

Lördag

Trail Run med Erica! Ett lopp på fem kilometer, hoppas vi flyger fram!

Förhoppningsvis firar vi ett bra lopp med en god lunch efteråt. På kvällen är det spelkväll och drinkar hemma hos Fanny och Axel!

Söndag

Inga planer! Ska sova länge, ligga och läsa med en kopp te. Brukar planera veckan som kommer, med plugg och annat kul! 

Vad ska ni göra i veckan?

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0