Våren som kom

(null)
 
Här har ni Gunnar!
Jag byggde honom för några veckor sedan, precis innan jag blev sjuk. Jag pratade med Carro i telefonen och när jag började låta lite avlägsen frågade hon vad jag sysslade med. Alltid kul att kunna överraska och berätta att man precis börjat bygga en snögubbe. Här ovan ser ni första, mörka, bilden när han är precis nybyggd. Söt ändå!
 
Några dagar gick och Gunnar började luta lite åt vänster:
 
(null)
 
Han lutade bara mer o mer för varje dag och jag gick ut och försökte stödja upp honom lite. Kämpe ändå 🙌
 
(null)
 
En vecka gick och ja, han kämpar på. Här hade han precis tappat huvudet men jag lyfte upp det och satte dit det igen. Ja, jag vet, det är bara en snögubbe. Men hallå nej, det är Gunnar.
 
(null)
 
Nu ser han ut såhär 😂 kan inte vara ledsen dock, hans försvinnande är ju våren som kommer tillbaka! 
 
Tänk på det! Våren är snart här ❤️
 
(null)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0