Påklädd

(null)
 
Halloj! Direktrapportering från ett hörn i soffan. Hoppas ni har fått en bra start på veckan. Jag har sovit dålig de senaste nätterna så jag var inte på mitt piggaste humör, känner mig överlag bara orolig och obalanserad. Men så får det vara ibland. 
 
Jag försökte göra det bästa av det och började dagen med skola! Senare mötte jag upp Adina och Christoffer för lunch på Mahalo. Vi diskuterade kläder och jag berättade att jag är så trött på min garderob. Det slutade med att de med största allvar tog på sig att "klä" mig. Stod ett bra tag och provade deras outfits. Här nedanför har ni en! Kul grej, tipsar alla om att bli klädd av och klä sina kompisar! Fick massa ny inspiration, och Adina fick visa mig att det går att klä sig i annat än svart ;) hennes ständiga pik sen hon kom hem från London! Hard but true. Behöver mer färg i min garderob tror jag!
 
(null)
 


Kommentarer
Fanny

Ser så gott ut

Svar: Det var det, verkligen!
Olivia

2018-03-26 @ 19:51:36
URL: http://fannybirath.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0