Intro

Precis nu, när jag skriver detta sitter jag hemma i soffan och försöker greppa helgen. Den har varit så fantastisk fin att det är svårt att sätta ord på allting. Men jag ska försöka :) Vi börjar med förra torsdagen!
 
Sista lektionen för.....alltid(?). Vi hade textsamtal och jag vinkade hejdå till Södertörns högskola, där jag hängt de senaste tre åren. Blir ju lätt sentimental men inte denna gång, det kändes mest skönt! 
 
Jag fortsatte dagen med plugg för att kunna lämna in andra, och sista versionen av texten innan helgen. Den var inlämnad och klar redan i fredags! Woop! 
 
Fortsatte torsdagen med god mat och spelning. Fanny och jag peppade Electric Sweethearts med middag på Chutney och seeen...
 
 
dansade vi till dessa coolingar! Deras bästa spelning hittills och jag är otroligt stolt. Fortsatte kvällen med att drick öl och bara hänga.
 
 
Här har ni tips på god, glutenfri öl! Fanns tyvärr inte på systembolaget dock, kikade upp det idag!
 
Mer om helgen imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0