Hemma-YOGA

Halloj! Glad tisdag :)
 
 
Eller kan man skriva så utan att låta ÖVERHURTIG? Nej, men jag låter det stå ändå tror jag ;) Det känns som att var och varannan person jag pratar med redan kör eller har testat det här men om du mot all förmodan skulle ha missat det MÅSTE jag tipsa :) 
 
Jag tycker om när träning är enkelt, att det inte behövs en massa grejer och så. Tror det är en anledning till att jag tycker om löpningen också. Började med yoga hemma förra hösten och nu har det släppts en ny 30-dagarsutmaning. Adriene, som håller i det, är så himla mysig. Jag är inte heller så hård mot mig när det kommer till "varje dag i 30 dagar" utan ibland kör jag varannan dag, när jag är extra pepp eller sitter hemma och pluggar kan jag köra två på samma dag. Det enda som behövs är en yta att göra det på och sen är det bara att haka på. Kostar ingenting!
 
Brukar köra i pyjamas på morgonen innan jag går upp och äter frukost ibland, har blivit en ganska mysig grej :) Tips tips!
 
Vad tränar ni? :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0