Hej igen, på riktigt

Hej igen, ännu en gång ;) 
 
 
Startar första inlägget för året med lite attityd, skoja, tycker fortfarande bara att den här kjolen är det finaste jag köpt. Älskar den. 
 
Det har hänt så mycket i början av det här året, mycket stress, mycket framtidsångest, men mycket kärlek också. Jag gick in i det nya året med en stor stress inför allting som hade med C-uppsatsen att göra. Som tur är hade jag världens bästa partner, Mai, vid min sida och tillsammans fixade vi ett VG på det största arbetet jag gjort under hela min skoltid. Helt sjukt. Bild från i somras när vi stötte på Gustavs mamma på jobbet, det är också hon som tagit kortet. 
 
 
I början av året hade jag heller ingen aning om hur min vår skulle se ut och ja, alla som känner mig vet att det stressar mig att inte ha koll på saker. Eller ja, alla utom min mamma som tycker jag är en flummare, men är inte det mammors lott i livet dock? ;) Fått mycket kärlek av min sambo den här tiden men det löste sig på ett fantastiskt vis. Jag kom in som reserv på Kreativt Skrivande, en kurs jag velat läsa i flera år. Kommer berätta mer om vad vi gör där snart :) 
 
Saker har alltså ordnat sig fint, all stress till trots. Kroppen är fortfarande lite slut efter en tung höst med mycket prestationsångest men det börjar ljusna nu, förhoppningsvis lite fortare än mörkret i Sverige just nu. Längtar så mycket till vår, precis som varje år alltså. Skickar kärlek till er och känner stor tacksamhet över att ni är en del som kikat in även om det ekat tomt här ett tag. Nu sätter vi igång ordentligt igen och ni kommer få följa med i min start på 2018. 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Alla familjer behöver minst en flummare att älska ❤️

2018-02-07 @ 15:17:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0