Februari genom åren

Det fina med att jag har kikat in här med livsuppdateringar sedan 2013 är att man kan gå tillbaka och kika vad jag hade för mig sedan dess. Låt oss kolla. 
 
Eftersom jag började skriva först på hösten 2013, börjar vi med 2014
 
  • Här jobbade jag som telefonsäljare och danslärare för barn. 
  • Försökte komma in i Stockholmspulsen men hämtade trygghet hemma i Smålande och hos Matilda. Kommer ihåg att vi åkte pulka och hade det fint. 
  • Tova var en lite plutt och jag har för mig att det snart var dags för intervju inför Gröna Lund. 
 
Nu till 2015
 
  • Här hade jag precis kommit flyttat hem igen från Frankrike. Jag flyttade in i kollektivet Gustav bodde i och jobbade som vikarie på förskola. 
  • Jag läser i mina texter att jag försöker hitta allt fint men egentligen kände jag mig väldigt ledsen här. Det var en tung februari som blev en ännu tyngre mars.
  • Gustav följde med mig till Småland för första gången (tror jag). 
 
 
2016
 
  • Pluggade min andra termin på Södertörns. Började också extrajobba på Göta Lejon senare detta året.
  • Denna februari var gladare än året innan och jag hittade på roliga saker med familj och vänner. Hade taco- och tequilakväll för att fira Adina, tog promenader i det vackra vädret med Gustav, åt semlor med mor och hade myskvällar med Tova. Pappa och Solla kom och hälsade på, jag började lära känna mina klasskompisar ordentligt och hade fortfarande långt hår ;)
 
2017
 
  • Verkade också vara en solig månad. Precis som 2016 pluggade jag och extrajobbade på Göta Lejon varannan helg. 
  • Jag och Gustav hade precis flyttat till Lidingö och ja, februari ser härlig ut detta år. 
 
 
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0