PK-klubben

Go och glad onsdag på er :) Hoppas ni haft en fin vecka hittills! 
 
Jag tänkte gå tillbaka och berätta om förrra veckan. Förutom att hänga på teatern där jag jobbar hängde jag på lite andra teatrar minsann. I måndags berättade jag om Mormors svarta ögon som jag var och såg förra onsdagen men redan kvällen efter var det dags för roligheter igen. 
 
Jag gick på premiären av PK-klubben, en ny humorklubb av Clara Henry och Cissi Wallin på Södra Teatern. De hade besök av stand-up:arna Ahmed Berhan, Moa Svan, Shanthi Rydwall-Menon och Annika Lantz. Skrattade så så mycket och hade en fin kväll. 
 
Tips! De kör en gång till den 11 oktober, men då med komikerna Bianca & Tiffany Kronlöf, Gisela Zeime och Sofia Nordin. 
 
Funderar på om jag ska gå den gången också!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0