Nytt i bokhyllan

Jag är ofta väldigt kräsen när det kommer till vilka böcker jag köper. Läser ju en i veckan och det funkar inte för mig att köpa alla dess såklart. Samtidigt som jag inte känner att jag vill ha alla böcker heller. Men vissa böcker vill jag bara ha hemma i bokhyllan. Fredrik Backmans böcker är sådana till exempel. Senaste veckorna har jag beställt hem två nya till samlingen ;)
 
Ska erkänna att jag redan läst ut Vi mot er av Backman och jag tycker så himla mycket om sättet han skriver på. Jag vet att det råder delade meningar om det men mig tilltalar det verkligen. Sen tycker jag också att man märker hur han utvecklas i sitt språk bok för bok. Fint ju!
 
Soran Ismaels bok planerade jag att köpa redan när han pratade om att skriva den, och här är den nu, redo att läsas!
 
Har ni några böcker ni är pepp på?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0