Kämpar för rättvisa

Jag var barnvakt häromdagen. Till min lillayster som precis börjat i förskoleklass. :) Jag älskar henne såklart, men ibland har hon konstiga saker för sig minsann! Varje gång jag sa till henne att göra något den kvällen svarade hon till exempel "Du är inte min chef". Haha va?
 
När vi gick hem från att ha ätit middag på en restaurang frågadde jag om hon vågade blunda och låta mig styra henne när vi gick. Det slutade med att hon gick knasigt och jag frågade, med skratt i rösten, vad hon höll på mig. 
 
JAG KÄMPAR FÖR RÄTTVISA!
 
Fick jag som svar ;) Tycker att det är en oerhört rimlig grej att "hålla på med" faktiskt!
 
Bild från i vintras när vi skulle åka skridskor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0