Verkligen trevligt

Halloj där! Direkrapportering från köksbordet. Jag är nyduschad men ändå lite eftersvettig från en löpartur. Gjorde precis världens lataste middag (stekt halloumi och färdig potatissallad) och lyssnar på liverapporteringen från Sergels torg. Där är det ju fullt kalas igång för att fira VM-guldet!
 
Haft en väldigt fin dag må jag säga...
 
 
Vi hade drama på schemat, inte vanligt drama utan radio såklart! Det är ju trots allt bara radio hela dagarna nu för tiden. Har skrattat såå mycket idag, mest för att mina klasskamrater är så jäkla roliga. Visste liksom inte att David var världsbäst på att härma folk. 
 
Sen var det ju också så att det manus vi fick var väldans märkligt. Jag skulle säga att 70 procent av hela texten bestod av vi (fyra personer) upprepade "verkligen trevligt". Kommer att drömma om just det uttrycket nu. 
 
 
Kom hem ganska tidigt och hann krama på Gustav innan han åkte och repade. Jag sprang en runda på sega ben och handlade men nu tänker jag chilla galet!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0