Veckans planer

Hej hopp i ett blåsigt Stockholmsväder.  Jag sitter och pluggar hemifrån idag, får panik på redigeringsprogrammet och skjuter upp redigeringen tills imorgon när jag kan använda skolans. Det är såå mycket bättre!
 
Läser också för fullt till morgondagens dugga, den känns lite oklar och det är sååå mycket att läsa. Men jag har en kopp te framför mig och ska snart bege mig ut för att handla tills ikväll :)
 
Såhär ser min vecka ut nämligen, varje dag kommer jag hänga i skolan från 9 till minst 12. Sen gäller det att göra en inspelningsuppgift och redigera till dagen därpå. Men, skolan är ju trots allt inte hela livet, så vad kan jag tänkas hitta på för kul annars?
 
Måndag: Ikväll kommer Jaana och hennes kille hit på middag, ska bli mysigt att få visa hur vi bor!
 
Bild från när vi stormade in på en random rooftop-fest och hittade en fin toalett.
 
Tisdag: Här har jag planerat in en lugn kväll, det måste man också göra hörni!
 
Onsdag: Barnvakt åt Tovis, ska också bli väldigt mysigt!
 
 
Torsdag: Johnossi spelar på grönan, inte bestämt om jag ska gå än. Jag och Adina pratar om att ha myskväll istället. 
 
Fredag: Pappa kommer hit och stannar hela helgen, så det blir en hel helg med far och dotter-häng. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0