Tough Viking

Måndag igen, känner mig ärligt talat inte jättepepp på det, hade hellre stannat i helgen ett tag till. 
 
När jag skriver detta är det söndag kväll,  vi har precis vinkat sagt hejdå till pappa som hängt här hela helgen. :) I lördags hängde vi hela dagen ute vid Stadion. Pappa skulle springa Tough Viking och vi hejade! 
 
 
 Här ser ni honom, kämpandes. Han drar precis ett andetag innan han ska hoppa i en bassäng med isvatten. Tough Viking är alltså en bana, runt 8 kilometer lång med en massa olika hinder på vägen. 
 
Jag och Gustav blev pepp på att springa något liknande!
 
 
Gustav tyckte jag skulle spela cool också!
 
Annars har vi mest hängt, ätit gott och fått en massa sol (i lördags i alla fall)! Vi traskade en sväng i söndags, åt glass vid vattnet efter en tur på Lidingö. 
 
Hoppas ni haft en superhelg! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0