Hur känns det?

Tänkte dela med mig av lite bilder jag tagit när jag varit på väg, på väg hem eller på äventyr. Just nu har livet lugnat ner sig. Jag lägger allt fokus på skolan och resterande energi på att må bra och göra saker som får mig att må bra. :) Precis som det ska vara alltså! 
 
Känner lite att stressigheten som har följt med mig ett tag kommer ifatt och nu känner jag mig mest trött. April var ganska mycket jobb, både på teatern och i skolan. Känner mig redo för sommarlov, värme och en massa sol.
 
Men det är bara en sista kurs kvar denna termin och det är en fördjupning i radio som jag valt till, ska faktiskt bli väldigt roligt att få producera mer! 
 
Hoppas ni har det fint, och att ni tar hand om varandra!
 
 
Visste inte att Musse Pigg bodde i vårt område men tji fick jag ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0