Flås och fågelskit

I lördags bestämde jag mig för att cykla överallt! Det var varmt och när man cyklar fattar man också mer och mer hur denna stad hänger ihop. 
 
Jag hade cyklat hela vägen från Lidingö och skulle precis kötta uppför backen till slussen när jag märkte att något blött föll från himlen. 
 
Först trodde jag, helt säkert, att det började regna. Men nej. Det var en fågel som lyckades pricka mina svarta byxor NÄR JAG CYKLADE. 
 
Hur?
 
Har fågeln följt efter mig ett tag och siktat ordentligen?
 
Jag undrar i alla fall om hen kände YES, eller bara släppte på trycket utan att bry sig. 
 
 
Det var ju tur att man bara var en kvart från Christoffer och kunde åka dit direkt för att tvätta av det. 
 
USCH! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0