En mega-wok

Fixade en så himla smarrig grej häromdagen. Hade inget recept utan hade bara i lite goda grejer, tänkte jag skulle berätta!
 
Vad jag hade i:
 
  • Tofu
  • Zucchini
  • Kål
  • Paprika
  • Majs
  • Bladspenat
  • Broccoli
  • Glasnudlar
  • Kokosmjölk
  • Vitlök
  • Salt
  • Peppar
  • Soja
  • Chiliflakes
 
Började med att hälla i oljan och steka till vitlöken. Sedan lade jag ner brocollin och tofun. Efter att det fått lite färg lade jag i kål, zucchini, paprika och till sist majs. Efter att allt fått steka till sig lite hällde jag i kokosmjölk och soja samt kryddade ordentligt!
 
Hade glasnudlar till och lade lite bladspenat överst. Såå smarrigt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0