En knippe selfies

Alla är vi väl lite ego innerst inne ;) Ne men här kommer lite från min vardag, blir ju mycket selfies när man lever med snapchat och så vidare. 
 
 
Här skulle jag precis åka in till stan och springa tunnelrun!
 
 
Här låg jag nog och kollade film medan solen sakta började gå ner utanför fönstret. 
 
 
Ibland är man glad.
 
 
Ibland gosigt trött.
 
 
Här försökte jag visa Mai att jag visst har swag!
 
 
Här hade jag precis vaknat i soffa. HV vann SM guld en stund efter.
 
 
Vaknade till en bra hårdag precis efter klippning. Vill att håret alltid ska se ut sådär ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0