Done

Ska inte säga ÄNTLIGEN egentligen, men visst är det ganska skönt! Vi har precis avslutat den näst sista kursen på denna termin. Och även om den var väldigt lärorik är det ändå ganska skönt att ha den klar :)
 
Kursen har gått ut på att göra research på ett konkursdrabbat företag och personerna i företaget. Med den information skulle man sedan gå vidare och hitta en "story". Ganska roligt, men klurigt. Det var dock längesedan jag var så nervös inför en presentation, men det gick bra. Får ofta för mig att jag inte kommit fram till något vettigt men oftast har jag ju faktiskt det ;)
 
Man är sin egen största kritiker och så vidare! ;)
 
I kursen var vi också på studiebsök, på Dagens Industri. Jag och Klara pratade om att man alltid känner sig som liten igen vid sådana tillfällen. Som en liten skolklass på mellanstadiet som frågar frågor och visas runt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0