VAIANA

 
För några veckor sedan tog jag och Gustav med oss Tova på bio! Efter att ha sett trailern till filmen på Kalle Anka på julafton var jag själv väldigt skeptisk till filmen men de båda andra totalpeppade!
 
Och tji fick jag, den var såå bra! Har sett att den omtalats som en ny klassiker och den var verkligen något speciellt. Jag fick rysningar under flera scener och levde mig in i handlingen totalt. 
 
Mysigast var det dock när jag fick en lite Tova i knät en stund när det var en läskig storm. 
 
Låtarna har i alla fall gått varma här hemma. Jag lyssnar på låtarna när jag åker till skolan och vi lyssnar på dem när vi lagar mat. 
 
Absolut en film jag kommer se igen! Tycker verkligen alla borde se den <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0