Tryggheten

Jag och Gustav åkte ju till Aneby förra helgen :) Hade längtat som bara den och tog vara till tiden med familjen till max, väldigt mycket utan telefon. Vilket är lika med inga bilder på helgen alls, bjuder på denna gulliga istället, som Gustav skickade till mig via snapchat! ;)
 
Lördagen var vi och firade Malin som nu har sin lärarexamen!! Hennes kämparglöd under åren inspirerar mig mycket så det var fint att kunna vara med och fira. :) Träffade släktingar jag inte sett på länge, ett helt år räknade vi ut, och åt gott. 
 
Det är alltid lite tungt att åka när man omringats av nära och kära i några dagar. Man blir omsluten av en tryggheten som känns jobbig att lämna. Dagarna efter känns alltid lite tomma och ensamma, trots alla vackra människor jag har omkring mig här i Stockholm också.
 
Tacksam är jag, verkligen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0