Stanna upp

Bland det bästa Gustav har lärt mig  under vår relation är att stanna upp ibland och bara titta på saker. På riktigt uppskatta en fin solnedgång och inte bara slänga ett öga på den lite snabbt. Ta in miljöer och fokusera på detaljer och det gör att jag, som ofta tänker väldigt mycket på  vad som ska göras, stannar upp och bara finns en stund. Låters så klyschigt men ibland är saker det av en anledning ;)
 
Här stannade jag upp på vägen till affären häromdagen. Färgerna och ljuset gör ju sig aldrig riktigt rättvisa i min mobils kamera. Det var liksom rosa någonstans där i mitten, OCH lite oranget, LOVAR! ;)
 
Kommer ihåg att jag stannade upp och tänkte på hur mysigt det skulle bli att få visa den nya lägenheten samt äta middag med Lydia. 
 
Fin kväll det där!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0