I väntan

 Här ser ni en bild min kollega Kat tjuvtog på mig under ett av mina jobbpass i helgen ;) Med en första akt på en och en halv timme blir det ofta lite väntan på pausen. Och här har ni en typiskt "kolla facebook"- pose, tydligen ;)
 
 
Efter en heldag på teatern i lördags stannade jag kvar på lite mellomys. Hade bjudit dit Adina och efter arbetspassets slut vid 23 drack vi lite cava, kikade på mello och snackade skit. Som man ska göra ;)
 
Det är lite roligt när man sitter och tittar på skärmen. Man sitter liksom ett gäng på en rad vänd mot dörrarna så folk som kikar in ordentligt undrar nog vad sjutton ett gäng människor gör som sitter på rad och stirrar ut genom glasdörrarna ;)
 
 
Appropå ingenting så ser toalettdörren just nu ut såhär på jobbet. Någon har haft väldigt roligt men ingen vet vem killen på den gamla bilden i mitten är ;) vet du?
 
 
 
 Längtar som bara den till helgen som kommer! Jag och Gustav åker ner till Aneby och det är helt galet vad jag har längtat. 
 
Har ni något ni ser extra mycket fram emot?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0