För nyfikna

Tänkte på det hörni! Har ju varit runt en del och skrivit och haft mig de senaste veckorna, för skoluppgifter då.
 
Har bland annat:
 
  • Researchat och skrivit en krönika och mediehetsen på de kvinnliga programledarna i mello de senaste åren.
  • OCH
  • Flängt runt och träffat en massa personer samt skrivit ett reportage om tjejjourer i Stockholm. 
Är någon av er sugna på att läsa något av dessa kan ni väl kommentera här eller skicka att meddelande så ska jag se till o fixa det :)
 
 
Olivia in action.
 
Hur jag egentligen ser ut när jag koncentrerar mig..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0