Tid med kärlek

Ibland händer det! Vi båda är lediga samtidigt! 
 
Jag älskar verkligen känslan av att vakna upp med honom och veta att vi kan hänga hela dagen. Det är bland det bästa jag vet. 
 
För att han är den mysigaste, varmaste och roligaste människan jag vet!
 
 
Häromveckan köpte vi med oss mat och satte oss på apberget tills solen gick ner. Sen cyklade vi en sväng och njöt av att bara vare ute!
 
 
Min superman!;)
 
 
Att hänga i parker är vår grej. Häromdagen hägde vi här, i Observatorielunden, och åt glass. Det bästa med att bo i en stor stad är att man kan upptäcka nya platser hela tiden <3
 
Hoppas ni tar er tid med människor ni tycker om och tar hand om varandra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0