Låter livet vara vackert

Varma sommarkvällar är det bästa jag vet i Stocholm. Jag älskar att traska fram längs gatorna, trängas med uteserveringar på trottoarerna och se solen vandra ner. 
 
En kväll gick jag av vid slussen efter en helkväll med fina vänner. Gick mot Gamla stan. Den här skylten var länge Stockholm för mig. Vi åkte alltid förbi där med bilen när Tord hämtade oss på Centralstationen och när jag såg denna skylt kände jag mig "framme" i huvudet! 
 
 
I Gamla stan finns det mycket fint. Man kan gå runt i alla gång-liknande gator i flera timmar och ändå hitta nya fina platser. 
 
 
Gick förbi slottet och såg detta!
 
 
Tyckte paret framför mig såg så harmoniska ut. 
 
 
Vatten <3 båtar <3 älskar't!
 
 
Hoppas ni tar vara på vackra sommarkvällar. Går hand i hand med er kärlek eller bästa vän och bara låter livet vara vackert!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0