Jordgubbar för hela slanten

För några veckor sedan pratade jag och Christoffer om vad vi ville göra på midsommar. Vi kom fram till att vi inte orkade göra något vidare speciellt. Sparar det till nästa år. 
 
Så vi var här hemma, jag Gustav, Christoffer och Elodie. Åt och åt och åt och åt ;) 
 
Haha nej, eller nästan.Vi grillade och fixade en liten buffé, drack cava och vin!
 
Plockade 7 sorters blommor att ha under kudden! Gjorde ni det? ;)
(Drömde om Gustav, vågar knappt säga det, han kommer få hybris ;) haha)
 
Jag hade fixat, jag vågar säga, den BÄSTA jordgubbstårtan. Recept:
 
Jordgubbar
Grädde
Marängbottnar
 
 
Sen satt vi i flera timmar och spelade kort och skrattade. 
 
 
Här har vi någon som njuter! Jordgubbar är livet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0